2015. november 18., szerda

Karácsonyi ablakdíszek

Egyszerűen, csupán papírból készítettük tavaly a gyerkőcökkel. Eredetileg csak a kivágott korongot terveztem használni, de a középről kieső kört is hasznosítani szerettem volna - a mindent használjunk fel híve vagyok-, így egyszerre kétféle ablakdísz készítésére volt lehetőségük a nebulóknak. Többségük élt is vele. :-)

A színes formákat kivágtam nekik, többszörösen összehajtogatott origamipapírból hamar ment. Ők aztán kedvükre válogathattak, ragaszthattak belőle a korongokra (ami vastagabb rajzlap volt, hogy azért legyen tartása is).
A bemutatópéldányra mindent ráaggattam, mint a karácsonyfára, de ez egyáltalán nem az ízlésemet tükrözi, csupán a lehetőségek tárházát mutattam be egyetlen darabon. Jó lett volna a gyerekek alkotásait is megörökíteni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése