2016. november 21., hétfő

Fenyőfa gurigából

Nálam már dúl a karácsonyvárás. No nem azért alkotgatok, hanem agyalok, mit készíthetnénk a picurkákkal a karácsonyi vásárra. Mert bizony lassan el kell kezdeni a készülődést. Tapasztalat, hogy ilyenkor, november végétől csak úgy repül az idő, azon vesszük észre, hogy már a Mikulás is elment, s nyakunkon a keeedvenc ünnepem. Tényleg nagyon szeretem a karácsonyt, a vele járó tervezgetést-készülődést, a fenyőfa illatát, a családi ebédet, a gyerekek örömét.
Az elsősökkel ilyen egyszerű fenyőnek neki merek állni, nagyobbaknak is vannak ötleteim. Bőven. Tegnap alkottam néhány prototípust, ma is szeretnék.
Ilyen lett az egyszerű fenyő:
A gurigát bevontam A5-ös méretű barna színespapírral, átkötöttem piros-arany fonallal. A tetején kétoldalt bevágtam, ide illesztettem a díszített fenyőt (sötétzöld fotókartonból kivágott sima háromszög) . Én készen vásárolt (Lidl-ben) piros színű apró fém díszeket ragasztottam rá, de bármi lehet rajta. Szalaggal átkötve is mutatós lehet, vagy dekortapasszal egyszer-kétszer áttekerve is el tudom képzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése