2016. október 11., kedd

Katicabogár levélen


Az alkotások "prototípusait" el szoktam rakni. Aztán később, évek múlva elővéve sok fejtöréstől megkímélhet. Igen ám, de okoz másmilyen fejtörést. Azt, hogy hol tároljam már őket. Több cipősdoboz tele van téma szerint válogatva, ezekkel meg a szekrény erre a célra kinevezett polca. Ami ide már nem fér, papírszatyrokba várakozik megfelelőbb helyre. Besuvasztva a számítógép mellé, ahol nincs útban. Ha azokat mind előszedve lefotóznám, adna egy időre való munkát. 
Ezeket a katicákat is ott találtam. Nem olyan rég, tavaly készültek egy péntek délutáni kézműveskedés alkalmával. Nekem adott több munkát, megrajzolni az elemeket, a gyerkőcöknek csak ki kellett vágni, megpöttyözni a szárnyat, megrajzolni az arcot, aztán én tűzőgéppel összeállítottam. Azért tűzőgéppel, mert a merev karton nem volt túl jó barátsággal a ragasztóval.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése